Tvorba webových stránek

... aneb když chceme šetřit papírem na vizitky

Jak jinak začít s marketingem na internetu? Webová stránka je dnes již základem každého podnikání a asi netřeba vysvětlovat, k čemu slouží. Pokud však svou vizitku v onom matrixu stále postrádáte, společně ji postavíme tak, abychom byli spokojeni všichni – já, Vy i návštěvník webu.

A co by v dnešní době měla webová stránka splňovat? Měla by být...

  • RESPONZIVNÍ – člověci už dnes nehledají dobrou pizzu v okolí jen v podvečer u počítače v obýváku, ba naopak je podíl vyhledávání na telefonech a tabletech větší než 50 %. A to už je určitě důvodem, proč mít plně responzivní web, přizpůsobený jakémukoli zařízení. Navíc už i pan Google dává nějaký ten bodík navíc za weby splňující kritéria pro responzivitu. A kdo by nechtěl mít svoji pizzerii na první straně výsledků vyhledávání, tedy SERPu?
  • DESIGNOVĚ MODERNÍ – minimalistický přehledný vzhled, kvalitní profi fotografie a logo, které zaujme..
  • POD STŘÍŠKOU ZAJÍMAVÉHO BRANDU – neutopme se v temných vodách kruté konkurence, ale vynořme se se silným brandem, který se vryje do paměti.
  • OBSAHOVĚ ZAJÍMAVÁ – čtivý článek do blogu, parádní video o firmě, stylové foto zaměstnanců z teambuildingu, firemní hymna zpívaná šéfy a obchodními partnery... cokoli, co zaujme a plní nám web kvalitním a relevantním obsahem.
  • VYHLEDATELNÁ – nevyhledatelný web je zbytečný web, žejo.
  • NA DOBRÉ DOMÉNĚ – ne, v doméně opravdu nemusí být všech pět důležitých klíčových slov včetně lokality. Stejně by Vám to nevlezlo na firemní káru.
  • PROPOJENÁ S E-SHOPEM – pokud Váš byznys tkví v prodeji čehokoli, web by měl návštěvníka jednoduchou cestou měnit v zákazníka.
  • PLNĚ OBSLUHOVATELNÁ VÁMI – redakční systémy (CMS) jsou dnes již velmi intuitivní, není tedy problém si web po spuštění svévolně plnit čímkoli, po čem Vaše srdce touží.

Pokud o Vás tedy internet zatím neví, nebo uvažujete o rekonstrukci Vašeho stávajícího již omšelého webu, není důvod otálet a vyťukejte těch pár čísel do telefonu / poklepejte těch pár písmenek na klávesnici. Rád Vás uslyším / si počtu a pomohu Vám docílit Vašeho marketingového snu.