Tvorba internetového obchodu

... aneb jak prodat skrze e-shop slepému i brýle

Bez online nakupování si dnešní svět už asi nedokážeme představit. Každým dnem však vzniká spousta nových príma produktů či úžasných služeb, které je možné propagovat na síti. A jak jinak dostat Váš brilantní nápad mezi lidi než skrze moderní, skvěle vypadající e-shop?

Co by tedy v dnešní době měl e-shop splňovat, aby prodával? Měl by být...

  • PŘEHLEDNÝ – přece nechceme přivést návštěvníka do svého e-shopu a tohoto možného zákazníka odradit složitostí při nákupu... od objednávky by ho mělo dělit pouze dvojí až trojí kliknutí.
  • RESPONZIVNÍ – nakupování skrze smartfouny a tablety je dnes již naprostý standard a dnešní internetový obchod by na to měl být ready.
  • PROPOJENÝ S WEBEM – pokud nechceme pouze prodávat, ale také podávat kvalitní a zajímavé informace o našich produktech např. na blogu, potřebujeme webovou stránku, která nám tohle umožní. Jinak pro e-shop platí to stejné jako u webové stránky – sexy brand, rozumná doména a plná obsluhovatelnost vlastníkem obchodu.
  • KVALITNĚ OTEXTOVÁN – opravdu se vyplatí se na textech malinko vyblbnout a dodat popiskům opravdu vyčerpávající informace o produktu, který přece stojí za koupi... barva, hmotnost a délka podle mě nestačí.
  • VIDĚT – máte super produkt či službu, ale ani Google o ní nemá páru? Asi by to chtělo trochu si zaSEOvat a dodat e-shopu patřičný punc optimalizace.
  • PAMĚTIHODNÝ – povedlo se nám prodat a tedy i získat zákazníka, ale chceme si ho udržet i pro další nákup. Proč mu tedy nenabídnout třeba slevu na další nákup? Ale nebudeme mu hloupě ne příliš oblíbeným newsletterem nabízet pračku, když si ji včera od nás koupil, žejo. Remarketing je obor sám o sobě a měli bychom se jím zabývat. A mimochodem... newsletter se dá využívat i chytře!
  • ANALYZOVATELNÝ – služby jako Google Analytics, Tag Manager apod. jsou pro nás stěžejní, jelikož podávají spoustu informací pro vylepšování našeho internetového obchodu. Měřte, analyzujte a vězte.
  • PROPOJENÝ – pojmy jako Heureka, Google nákupy, Zboží.cz Vám určitě nejsou cizí. A fungují jako velmi dobré přemostění mezi vyhledáváním a Vaším e-shopem.

Trčí Vám na kamenné prodejně báječný produkt, o kterém nikdo neví? Nebo už Váš stávající internetový obchod nesplňuje nároky na dnešní kvapem se měnící trendy v online nakupování? Nevadí, stačí Vám pár minutek a vyťukat těch pár čísel do telefonu / vyklepat těch pár písmenek na klávesnici. Rád Vás uslyším / si počtu a pomohu Vám docílit Vašeho marketingového snu.