SEO - nejen optimalizace pro vyhledávače

... aneb proč se mnou sakra Google a Seznam (nedejbože Bing a Yahoo) nekamarádí

Ono je fajn si nechat vytvořit supr čupr webovou stránku, ze které vlhnou oči kdejakému web gurmánovi, ale co takhle se zaměřit i na ostatní madamy a džentlmeny, kteří tak nějak neobdrželi webovou adresu, neboli URL, Vašeho webu. Protože dnes něco „vygooglit“ opravdu něco znamená.

Proč tedy nejste vidět a Váš web či e-shop není řádně adorován? Nezapomněli jste na...

  • ON-PAGE SEO – optimalizace na webové stránce... titulky (title), popisky (meta description) a vlastně všechno ostatní na webu by mělo dodržovat trendy a pravidla, která pan Google nařídil, vymyslel a vypustil do světa a jimiž se všichni SEO bohatýři musí bez výjimky řídit. Ale nikdy nás nesmí opustit kreativita!
  • OFF-PAGE SEO – optimalizace mimo webovou stránku... propojte svůj web s okolním internetím pomocí bájného slovénka linkbuilding. A pokud to uděláte šikovně a s rozumem (tedy že nebudete chtít vyběhnout s panem Googlem), pavučinky Vašich linků (zpětných odkazů) povedou z relevantních míst právě na Vaši webovou stránku.
  • ANALÝZU KLÍČOVÝCH SLOV – „klíčovka“... perfektní pomůcka pro tvůrce webu, SEO specialisty a copywritery, která je seznámí s veškerými relevantními frázemi, pojmy a slovy, na které nás může kdokoli na internetu hledat.
  • SEO ANALÝZU – analyzujte a zjistěte, jak Váš web vylepšit z hlediska SEO. Dodržujete veškeré standardy, nebo naopak porušujete některá pravidla a božechraň za horizontem se na Vás culí penalizace?
  • WEB ČI E-SHOP – pravděpodobně ne, pokud řešíte SEO, ale potřebuju zde interní odkaz na tyto stránky, tak jsem si malinko zašprýmoval. A i o tom optimalizace je! Ha!
  • OBSAH, OBSAH, OBSAH – tohle opravdu nejde znovu nezdůraznit, pokud hovoříme o SEO. Kvalitní, informačně přínosný a zajímavý textový, obrázkový i pohyblivoobrázkový obsah je opravdu základem celé optimalizace. A je jedno, zda jde o web, e-shop,nebo třeba blog. A nezapomeňte, že obsah vytváříme pro návštěvníky, zákazníky a čtenáře, ne pro roboty Googlu.

Je důležité si uvědomit, že SEO není nejsnadněji měřitelná entita. Nejde zde totiž pouze o měření pozic na určitá klíčová slova (resp. vyhledávací fráze). Jde o celkový dojem, který vzbuzujete na internetu. A ten osloví jak živé bytosti přikované k monitorům, telefonům i tabletům, tak robotické algoritmy, které bez ustání šmejdí po sítích a bonzují vyhledávačům.

Chcete zapracovat na SEO a zoptimalizovat web, e-shop či jakýkoli jiný obsah? Vytváříte nový obsah a rádi byste analýzu klíčových slov? Nebo je SEO analýza to, po čem Vaše virtuální srdíčko touží? Stačí Vám jen pár minutek a vyťukat těch pár čísel do telefonu / vyklepat těch pár písmenek na klávesnici. Rád Vás uslyším / si počtu a pomohu Vám docílit Vašeho marketingového snu.